poniedziałek, 27 grudnia 2010

Metamorfoza Hannah_122






Hmm...Makijaż ogólnie ładny , ale szminką LUXE pomalowałaś całe usta przez co pojawiła się na dole twoich ust brzydka kreska , policzki - BOSKIE , ale te okulary i kokarda nie pasują...






Zmieniłam ci fryzure oraz dodałam do niej grzywkę , jeśli masz problem z makijażem to zajrzyj do "Lekcja stylu "  , mam nadziję że metamorfoza ci się podoba , proszę o komentarz

wtorek, 21 grudnia 2010

Metamorfoza Rygka989898





Hmm... Doll mi sie podoba , zauażyłam że chyba zaglądałaś do lekcji stylu co mnie bardzo ciesz, nowa fryzura - ładna , lecz jest zawysoko , zobacz gdzie jest twoje ucho a gdzie fryzura!











Heh...dużo nie zmieniłam ponieważ masz bardzo ładna Doll ! dodałam troszke czarnej kredki do makijażu , obniżyłam fryzurę oraz zmieniłam jej kolor i nie wiem czy zauważyłaś ale zrobiłam bardziej czerwone twoje usta!

niedziela, 19 grudnia 2010

Metamorfoza karolinka.xo





Hmm..ten makijaż jest nie równy! Bardzo nie równy przec to wygląda niestarannie i nie chlujnie !
 Usta są za blisko  nosa!





Zmieniłam ci fryzurę ponieważ w tej wyglądasz bardziej orginalnie!  Zrobiłam ci tez ładny makijaż jeśli miałabyś z  nim jaki kolwiek kłopot to zajrzyj do "Lekcji stylu ". Mam nadzieje że matemorfoza ci się podoba.

piątek, 17 grudnia 2010

Metamorfoza karolina76810



Wszytko fajnie , ale te pasemka mi się nie podobają oraz ten makijaż nie zachwyca.

Oto twoja metamorfoza! Miałaś mało kosmetyków i udało mi sie to zdziałać , teraz jesteś bardziej orginalna!
Mam nadzije że metamorfoza Ci sie podoba , proszę o komentarz.

Metamorfoza adowilosMiely






Po pierwsze nigdy nie maluje sie po całej powierzchni oka!
Po drugie szminka LUXIE nigdy nie maluje się całych ust ponieważ wtedy zostaje brzydka kreska na dole!
Po trzecie te kolczyki są na włosach nie na uszach!


Zmieniłam ci fryzurę oraz dodałam do niej mały element , makijaż jest prosty , jeśli miałabyś jakiekolwiek z nim kłopoty to powiedz pomogę Ci , mam nadzieję  że metamorfoza ci sie podoba , proszę o komentarz.

Metamorfoza krytycznej







Wszytko ładnie , Doll też mi się podoba , jesteś orginalna ale czas na zmianę , nie można ciągle takim samym.





Oto nowa ty! Mam nadzieje że ci sie podoba , a jeśli masz problem z makijażem to zajrzyj do " Lekcji stylu" tam jest wszytko wyjaśnione.

czwartek, 16 grudnia 2010

Metamorfoza PenelopeCruz98






Hmm...Podoba mi sie jak są pomalowane usta , taka ostra czerwienią natomiast oczy...trzeba coś z nimi zrobić...







Oto nowa ty! Pomalowałam ci oczy na górze czarnym cieniem do powiem a na dole czarna kredką , tą kreskę na ustach zrobiłam ponieważ wygląda to tak bakby błyszały , zmieniłam ci fryzure w tej wyglądasz orginalniej a żeby nie było pusto dodałam taki dodatek
Proszę o komentarz

Metamorfoza whatmagda






Twój makijaż sięga aż po same brwi i to mi sie nie podoba , pomalowałaś usta szminką LUXIE ale poalowałas je całe co spodowło że na dole ust pojawiła ci się brzydka kreska.








Zmieniłam ci fryzurę w tej ci o wiele ładniej , dodałem te czarne uszka ponieważ wyglądasz w nich słodko oraz współgrają one z makijażem który ci zrobiłam. Dodałam też pieprzyk na szyi który dodaje uroku. I muszę cię prosić abyś obniżyła sobie troche nos , ja tego nie mogę  zrobić ale ty tak więc obniż go sobie.

Metamorfoza croppdown


Hmm...Doll mi się podoba , ale mam zastrzeżenia , zacznijmy od tego że nie powinnaś malować się po same brwi , ten czarny layner tez mi się nie podoba nie powinnaś używać go no całej powierzchni oka










Zmieniłam ci fryzurę ponieważ teraz się wyróżniasz i jesteś orginalna , dałam ci też pieprzyk który moim zdaniem wygląda uroczo , makijaz jest łatwy do zrobienia , jeśli masz z nim problem to zajrzyj do " Lekcji stylu "